'Maksutapa'-valinta.

Tilauksen lopussa valitsemasi 'Maksutapa' määrittelee milloin tuotteet voidaan toimittaa. Maksutavat ovat Verkkomaksut (=Paytrail), Tilisiirto, Nouto ja Laskutus.

Tässä alla on tarkemmat kuvaukset niistä

Verkkomaksut: kaikki pankki- ja luottokorttiostot, Jousto- ja Collector-laskutus sekä PayPal-maksu.

Verkkokauppa Riimikossa voit maksaa ostoksesi kaikilla yleisillä pankki- ja luottokorteilla valitsemalla maksutavaksi ’Verkkomaksu’. Tilauksen maksuvaiheessa ohjelma kysyy tarkemmin millä tavalla haluat maksaa. Vaihtoehdot ovat: kaikki pankkikortit ja kaikki luottokortit, jousto- ja Collector laskutus sekä Paypal maksaminen.

Verkkomaksu-ostokset katsomme heti maksetuiksi ja voimme lähettää tuotteet mahdollisimman pian.

Verkko-ostaminen on yhtä turvallista kuin kassaan maksaminen. (ja viimekädessä Luottokunta ja pankit vastaavat väärinkäytöksistä, jos korttien käsittely on ollut asianmukaista)

Verkkomaksu-tilaus/toimitus tapahtuu näin:

– Osta tuotteet nettikaupastamme.

– Tilaustietojen antamisen yhteydessä merkkaa maksutavaksi 'Verkkomaksu'

– Maksa ostoksesi pankki- tai luottokortilla.

– Jos käytät luottokorttia, niin ohjelmisto pyytää lisäksi pankki-varmistuksen (= samat tunnukset ja kertakäyttösalasanat kuin normaalissa laskujen maksamisessa)

– Järjestelmä lähettää tilauksen teidän ja meidän sähköpostiin.

– Me katsomme tuotteet heti maksetuiksi ja lähetämme ne mahdollisimman pian

Jos olet valinnut Jousto tai Collector-laskutuksen, niin me varmistamme että tilaus- ja toimitusosoite on sama ja toimitamme tuotteet. Paytrail hoitaa yhdessä Jouston ja Collectorin kanssa laskujen lähetyksen, osamaksutoiminnot sekä mahdollisen perinnän.

Nouto:

Jos valitset maksu- ja toimitustavaksi ’Nouto’, niin silloin maksat tuotteet kassalla niitä noutaessasi. (voit myös maksaa tuotteet etukäteeen verkkomaksuna tai tilisiirtona, vaikka noudatkin tuotteet kaupalta)

Myös nouto-tilaus kannattaa tehdä täällä nettikaupassa, jotta voimme varata tuotteet sinun nimellesi ja toimittaa ne kaupalle, mikäli ne varastoidaan muualla. Merkitse nettitilauksen loppussa olevaan info-kenttään, milloin aiot noutaa tuotteet.

Nouto-tilaus/toimitus tapahtuu näin:

– Osta tuotteet nettikaupastamme.

– Tilaustietojen antamisen yhteydessä merkkaa toimitustavaksi 'Nouto'

– (jos haluat maksaa heti, niin tee se tilisiirrolla tai verkkomaksulla).

– Kirjoita tilauksen info-kenttään, milloin haluaisit noutaa tuotteet Lelukauppa Riimikosta

– Järjestelmä lähettää tilauksen teidän ja meidän sähköpostiin.

– Me ilmoitamme sähköpostiisi, milloin tilaus on noudettavissa Riimikosta.

Ennakkomaksu-tilisiirto:

Jos et halua käyttää pankki- ja luottokortteja nettikaupassa, mutta haluat tuotteet lähetettäväksi, niin valitse maksutavaksi ’Ennakkomaksu’. Tällöin ohjelmisto näyttää pankkisiirtotiedot, joiden perusteella voit maksaa ostoksesi pankkitilillemme. Tällöin lähetämme tuotteet vasta kun summa näkyy tilillämme.

Ennakkomaksu-tilaus/toimitus tapahtuu näin näin:

– Osta tuotteet nettikaupastamme

– Tilaustietojen antamisen yhteydessä valitse maksutavaksi 'Ennakkomaksu'

– Tilauksen lopussa tulosta pankkisiirtosivu tai ota tilinumero ja yhteissumma talteen ja maksa ostoksesi normaalina pankkimaksuna (netin kautta tai käymällä pankissasi).

– Järjestelmä lähettää tilaustiedot teidän ja meidän sähköpostiin.

– Kun maksu näkyy tilillämme, lähetämme tuotteet ilmoittamaanne osoitteeseen.

Toimitusaika

Toimitamme tuotteita normaalisti 3 kertaa viikossa (yleensä maanantai tai tiistai, keskiviikko ja perjantai).

Normaali odotusaika on tällainen: meidän käsittelyaika on pari arkipäivää ja rahti vie myös pari arkipäivää.

Jos tuote pitää koota ja paketoida rahdin kestäväksi, niin tämä lisää toimitusaikaa 2-5 arkipäivää.

Jos tarvitset tuotteen nopeasti tai haluat varmistua, että se on ajoissa perillä, niin laita viesti sähköpostiin lelukauppa@riimikko.fi.

Pikatoimitus toimii usein näin hyvin: tilaat tuotteen aamupäivällä nettikaupasta, maksat sen verkkomaksuna (jotta me näemme maksun heti) ja laitat viestin kiireellisyydestä. Me lähetämme tuotteen iltapäivällä ja se on teidän Postissa tai Matkahuollon toimipisteessä jo seuraavana päivänä klo 15:00. Lähettämämme rahtikirjanumeron avulla saatte tuotteen ulos.

Huomioi että viikonlopulla ja pyhinä rahdit ei kulje lainkaan.

Toimittajien (Posti ja MH) jouluruuhka lisää toimitusaikaa normaalisti 1-2 päivää

Kaupan peruminen.

Jos jostain syystä joudutte/haluatte perua kaupan, niin se käy 8 päivän sisällä.Asiakkaalle ei tule mitään kuluja, jos emme ole ehtineet lähettää tuotetta.

Jos tuote on jo lähetetty, niin silloin asiakkaan maksettavaksi jää rahdit molempiin suuntiin. (Rahdit esim nukkekodeissa ja polkuautoissa ovat merkittävät.)

Jos olet maksanut pankkikortilla tai tilisiirtona, niin lähetä meille sähköposti, jossa ilmoitat tilin mihin maksettu summa palautetaan. (luottokorttiostot voimme palauttaa 7-8 päivän sisällä ilman tilinumeroanne)

Kuljetusehdot.

Lähetettävät tuotteet toimitamme Postin tai Matkahuollon kautta. Toimituksissa noudatamme näiden yhtiöiden toimitusehtoja. (esim toimitusaika, tuotteen särkyminen kuljetuksessa, ovelle-toimituksen ehdot (soitot, jakoyrityskerrat yms). Esim Posti ei soita asiakkaalle, onko tämä kotona jakohetkellä, vaan se yrittää jakaa ja jos se ei onnistu, niin paketti palaa teidän postiin odottamaan noutoa.

Rahtihinnoittelu perustuu lähetyksen painoon. Yhden pienen tuotteen lähetys voi helposti maksaa 6 €, mikäli tuote ei mahdu kirjeeseen. Mutta toisaalta 10 samanlaisen lähetys maksaa yhteensä ehkä vain euron enemmän. Iso ja painavat paketit on suhteellisen halpoja toimittaa.

Vialliset tuotteet ja reklamaatiot:

Jos saamassasi tuotteessa on jotain vikaa, niin ilmoita siitä meille suoraan:

● lelukauppa@riimikko.f-sähköpostiin.

● soittamalla kaupalle numeroon 045 133 7675 tai 019 52 45711

● tai kirjoittamalla viesti nettikaupan 'Palaute' toiminnolla.

Luottokorteilla tai laskulla/osamaksulla tapahtuvat ostokset:

(=tämä allaoleva on Paytrailin tarvitsema lauseke, jotta heillä on esim. laskujenperimisoikeus.)

Luottokorteilla tai laskulla/osamaksulla tapahtuvissa ostoksissa Paytrail (=Suomen Verkkomaksut Oy:n) katsotaan myyjäksi, jotta he voivat periä esim luottokorttiostoksen tai lähettää laskun/perintäkirjeen)

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Lelukauppa Riimikko toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa SuomenVerkkomaksut Oy.

Suomen Verkkomaksut Oy toimii Visa, Visa Electron taiMasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppasyntyy asiakkaan ja Paytrail Oy:n välille. Myyjän vastuullaovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oy onmyös maksun saaja.

Paytrail Oy, y-tunnus: 2122839-7

Ohjelmakaari 10

40500 JYVÄSKYLÄ

Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail Oy (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oy ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

tech

KAIKKI MAKSUTAVAT KÄY:

Meillä voit maksaa verkko-ostokset noudettaessa kaupan kassalla, pankkiin ennakkomaksuna ja kaikilla pankki- ja luottokorteilla.

Kortti- ja lasku/osamaksupalvelut tarjotaan Paytrail kautta.

Paytrail
Lelukauppa Riimikko
Riimikko Riitta ja Mikko Manninen
Välikatu 8
FI-06100, Porvoo
Uusimaa
FINLAND
puh. (019) 52 45 711
puh. 045 133 7675
lelukauppa@riimikko.fi
Y-tunnus: 0628881-8